Re: [Linux-sohbet] Tasarým...

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 11:37:38 EET

Benim zorlaya zorlaya kurabildiğim tek bağlantı, Linux'çıların cicili
bicili cilalı boyalı şeylere pek önem vermediği, içerik ve işleve daha
fazla önem verdiği, gibi bir bağlantı.

Ama bu bile pek mantıklı değil. Mesela bana sorarsanız, "Neden LKD'de bu
kadar fazla kilolu insan var, logosu göbekli bir penguen olduğu için
mi?" demek gibi bir ÅŸey... Ne alaka? Logo kelaynak olsa herkes kel mi
olacaktı? :-P

Kısacası, siz grafik tasarıma önem veren bir insansanız, bunu ister
Linux'da ister başka işletim sisteminde rahatlıkla yapabilirsiniz.
Linuxta ister teknik, ister grafik olarak, tam istediÄŸiniz gibi bir site
yapmak için gerekli araçlar fazlasıyla var. Bu tür yargılarla kendinizi
gereksiz yere baÅŸka iÅŸletim sistemine mahkum gibi falan hissetmeyin.

Hamiş: Güzellik bakanın gözündedir. Yarin güzelliği beş para etmez,
maÅŸuktaki aÅŸk olmasa ...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.