Re: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 14 Nov 2004 - 15:32:39 EET

On Fri, 12 Nov 2004 17:08:29 +0200
Özgür Gürsoy <ozgurgursoy@netasistem.net> wrote:

> İste yilan deri degistire degistire bir gun derisiz kalmasin ? (ehe ne
> demekse:) ) yani demek istedigim Linux' un ticarilesmesi geride
> kalanlarin gucununun devamliligini etkileyecektir bana gore. Demek
> istedigim, goruyoruz ki dagitimlar buyuk sirketler tarafindan satin
> aliniyor, belki kalan yerden devam ediyor bir sekilde ama (Fedora)
> simdilik pek net olmasa da bence Linux' u zor gunler bekliyor ileri
> surecte bu konuda.

 Dagitimlar sirketler tarafindan satin alinmiyor, sirketler sirketler
tarafindan satin aliniyor.

 Aslinda dagitimlarin sirketler bunyesinde gelismesini ben guzel bir
durum olarak yorumluyorum. Ornegin Novell gibi kendi isletim sistemine
sahip bir sirketin, bundan vaz gecip linux'a yonelmesi, bu dagitim icin
ekstra kaynak saglanmasi anlamina geliyor ki, bu da o dagitimi
guclendirir.

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens