Re: [Linux-sohbet] listedelerdeki maillerin dil kodlamasi hakkinda

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 20:07:32 EET

Cum, 2004-11-12 tarihinde 19:30 +0200 saatinde, Devrim GUNDUZ yazdı:

> This message is in MIME format. The first part should be readable
> text,
> while the remaining parts are likely unreadable without MIME-aware
> tools.
>
> --8323328-266217917-1100280618=:17336
>

> Merhaba,

> pine kulland???m i?indir :)
bu ek olarak görünen mesajın başlıklarından bir bölüm,

--===============0978790388==

Merhaba,

On Fri, 12 Nov 2004, Devrim GUNDUZ wrote:

> Ya ben sanirim farkli Windows surumlerini kullaniyorum.

Aman diyeyim :) "Farkli Windows surumlerini deniyorum" diyecektim. Ne
mutlu ki yillardir Mikropsoft mamulleri CDROM'umdan bile iceri
girmedi :)

bu da normal olark görünen başka bir mesaj. Sanırım "Content-Type"ın
değerinin büyük harfli olmasından kaynaklanan bir sorun var.

Devrim değiştirebiliyorsan bunu değiştirmeye çalışır mısın?

İyi akşamlar.

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

And once Diziet/CQ make the formal announcment that LSA sucks, we can
even reduce the Crisis Level rating and move on to linuxfoundation.org.

                                       -- #Debian