RE: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: RIDVAN CAN (ridvan_can@yahoo.com)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 19:21:15 EET

Herkese selamlar;

Baya şeyler söylenmiş bir iki satırda ben
karalayım dedim.

Bende hiç sorun çıkarmadan kuruldu. Bu konuda
genelde şanslıyım sanırım.

Bence güzel hazırlanmış.Fc2'deki sorunlar
giderilmiş. Şimdilik bir sorun görülmüyor. Ek
olarak "Totem" ve "Helix player" gibi çoklu ortam
araçlarını ekleyebilmişler. Tebrik edicem
kendilerini... Tarayıcı eklentileri aynı :=)

Benim kullandığım en iyi Fc sürümü diyebilirim.
Sınırda olan bir makina iyi performans gösteriyor.
Bu konuda Gnome 2.8'in hakkını yememek lazım. Çok
iyi bütünleştirmişler sistemle...

Güncellemeler gerçekten yağmur gibi yağmaya
başladı. Ama sadece Gnome kurduğum için sadece 13
paket güncelledim :=) OOo harici olarak kurduğum
için fazla bir yük getirmedi açıkçası.

Son olarakta kurulumda sorunu olanlar için kurulum
seçenekleri tamamıyle sunan bu belge belki yararlı
olabilir.

http://www.fedoraforum.org/forum/showthread.php?t=25826

Kolay gelsin

Rıdvan