RE: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: Turgay Zengin (turgayze@yahoo.com)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 12:42:00 EET

Hayir evolution kullanmadim, cok sey kaciriyor muyum,
biraz tarif eder misiniz (Herseyi linux ile
yapmiyorum, simdilik e-posta falan almiyorum, sadece
java development icin kullaniyorum, bu yuzden
evolution a ihtiyac duymamis olabilirim)

sistemde .wmrc dosyasi bulamadim, default session
degistirmek cok basit olsa gerek ama, bulamadim bir
turlu.

Selamlar,
Turgay Zengin