[Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: fatih (fatih@inonu.edu.tr)
Date: Tue 09 Nov 2004 - 17:46:19 EET

Kurdum ama nasıl kurdum bir de bana sorun.

centrino bir laptopa kurdum. fc2 üzerine kur dedik ama Grup yazdı ve beeeeeeeppppppp bir
uyarı sinyali. tekrar minumun kurulum yaptım. diske format at dedim ve linux dan açıl
diyince sükür açıldı. ama bu arada setupdan güç ayarlarından otomatik olan güç ayarını
disable ettim.

kuruluma gelince kurulum kolaylaşmış. fc2 deki bazı kısımlar atlanmış. ve beni mutlu
eden asus laptopumun touchpad 'i artık çalışıyor. kurulumdan sonra yaklaşık 180-190 mb
güncelleme yaptım (kde nin tamamı). ve hala güncelleniyor. gnome nin zemin tema sı
güzel. simdi firefox u çekiyorum. artık mozilla yok firefox var ama oda preview sürümü.
simdi 1.0 ı çekiyorum. bence pakete eklenmeliydi.kurulumda sql serveri seçebiliyorsunuz
artık zorla postgresql kurmak zorunda değilsiniz. mysql ayrı bir sql sunucusu seçeneği
olarak sunulmuş. güzel bence. ilk gözüme çarpan fareklı paket helix player. şimdilik
gördüklerim bunlar.