Re: [Linux-sohbet] BKBP - Bilgisayar kullanicilari bilinclendirme Platformu

From: metin gündüz (mtngndz@gmail.com)
Date: Mon 08 Nov 2004 - 09:39:46 EET

bence yanlışınız var.
rekabet kurulunada, rök e de bireysel ve kurumsal olarak başvurulabiliyor.

tek bir şikayet dilekçesini umarım dikkate alırlar.
ilgileriniz için teşekkürler

alıntı:
http://www.rekabet.gov.tr/sorular.html
Rekabet Kurumu'na kimler, nasıl başvurabilir?
Rekabet Kurumu'na başvurular iki ana başlık altında toplanabilir.
a. Åžikayetler
Tüm kişi ve kuruluşlar, rekabet ihlali olduğunu düşündüğü uygulamalara
iliÅŸkin olarak Rekabet Kurumu'na ÅŸikayette bulunabilirler. ......

Rekabet Kanunu �Haksız Rekabeti�de kapsamakta mıdır?
Rekabet Kanunu�nda yasaklanan davranışlar için �haksız rekabet�
kavramının kullanılması yanlıştır. Rekabet kuralları, rekabeti
kısıtlayıcı, bozucu ya da önleyici teşebbüs ya da teşebbüs birliği
davranışlarını yasaklamaktadır.
reklam özdenetim kurulu
http://www.rok.org.tr/ilkeler.html#7

7) Başvuru yöntemi:

7.1) Reklam Özdenetim Kurulu'na,

    * Tüketiciler
    * Tüketici, çevre vb. kuruluÅŸları ve ilgili meslek kuruluÅŸları,
    * Rakip reklamveren veya reklam ajansları,

baÅŸvuruda bulunabilir.

Başvurular, Kurul Başkanlığı'na yapılır.

7.2) Başvurular yazılı olur. Esaslar'ın hangi maddesinin ihlal
edildiği açıkça belirtilir ve yayınlanan reklamın bir örneği
(fotoğrafı, video kaseti vb.) başvuruya eklenir.