Re: [Linux-sohbet] SuSE Linux'ta kritik açık Hk...

From: Ozgur YILDIRIM (ozgur.yildirim@emo.org.tr)
Date: Mon 01 Nov 2004 - 22:21:11 EET

Merhaba,
Bence biraz haksızlık ediyorsunuz. Her ne kadar adında MSN geçse ve
firefox'u doğru düzgün desteklemiyorsa da Linux ve özgür yazılımla
ilgili güncel haberleri gayet de tarafsız veriyorlar. Hatta birçok
haberde linux'u öven yerler var. ben sürekli olarak bu web sayfasını
takip eidyorum. Özellikle Teknoloji ve Açık Kaynak Haberleri başlıkları
altında bu tip haberler var ve daha önce linux'u kötüleyen bir habere
rastlamadım.

Sevgiler, saygılar.
Özgür

A. Murat Eren yazmış: