[linux-sohbet] Re: Rv: Presenting FEDORA CORE 2 (fwd)

From: m.barış demiray (barisdemiray@yahoo.com)
Date: Thu 20 May 2004 - 11:29:18 EEST

--- Bora Gungoren <bora@portakalteknoloji.com> wrote:

> Buradaki esas noktayi su sekilde cozebilirsiniz
> sanirim. Ilgisiz 20-25
> baslikta egitim sunan yeler icin bu egitim
> basliklari elma, armut misali
> "vasifsiz mal" konumunda; birisi olmazsa oteki.

Katılıyorum. Ankara'da olanlar Meşrutiyet
Caddesi'ndeki mantar gibi türeyen "MEB onaylı"
kursları bilirler. Buralarda Java'dan LES'e kadar bir
çok alanda kurs verildiği söylenir. Bu kurs
merkezlerinden birinde çalışıyorum. İşin içyüzünü
görmüş biri olarak söylüyorum, inanın öğrenci
umurlarında bile değil. Eğer bir şeylerin
farkındaysanız kendiniz düzeltmeye uğraşsanız bile
yukarıdakilere takılıyor. İlk dersimde çalışan
bilgisayar ayarlamak için 40 dakika uğraşmıştım.

> Bu yerler icin genelde oncelik faturanin ne zaman
> kesilecegi ve odemenin
> ne zaman alinacagi. Basarilarini da finansal olarak
> olcerler.
> ..

+1

> ..
> Bence hizmet ararken bu firmalari dislamak dogru
> degil ama temkinli
> yaklasmak da gerekli. Su anda bir cok anlamda
> KOBI'ler daha verimli ve
> daha ucuz isler yapiyorlar.
> ..

Evet, belki amacı "kaliteli eğitimden para kazanmak"
olan kurs merkezleri vardır. Ama iyi araştırmadan
kayıt olmamanızı tavsiye ederim.

> ..
> Listeyi reklama bogmak istemedim.
> ..

Ben de herhangi bir şirketin reklamını yapmadığımı
belirtmek isterim. İyice araştırıp -mümkünse kayıtlı
bir öğrenci ile haberleşerek- karar verin.

> Bora Gungoren
> Portakal Teknoloji.

=====
M.Barış Demiray

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random
spontaneous system crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.