[linux-sohbet] Re: Rv: Presenting FEDORA CORE 2 (fwd)

From: Bora Gungoren (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Thu 20 May 2004 - 09:23:16 EEST

Merhaba,

"Ucuk" kavrami kisiden kisiye degisir ama daha onceki ogrencilerimizden
edindigim izlenime gore en azindan Portakal'daki ucretler makulmus. :-)
Sanirim ogrenci, akademisyen, kamu calisani gibi gruplara yapilan
indirimler ve kredi kartina vde farksiz 8 taksit uygulamasinin etkisi
var.

Baska bir kac yer daha biliyorum Linux egitimi veren. "Ucuk" ucretler
genellikle Istanbul'da. Ankara icin ucun ucret talep eden bilmiyorum.

Buradaki esas noktayi su sekilde cozebilirsiniz sanirim. Ilgisiz 20-25
baslikta egitim sunan yeler icin bu egitim basliklari elma, armut misali
"vasifsiz mal" konumunda; birisi olmazsa oteki.

Bu yerler icin genelde oncelik faturanin ne zaman kesilecegi ve odemenin
ne zaman alinacagi. Basarilarini da finansal olarak olcerler. Bilisim
500 listesini biliyorsunuz. O liste de son derece sakincali bir listedir
o hesapla.

"Balanced Scorecard" yaklasimi ile yenilikcilik, isin kalitesi, musteri
memnuniyeti gibi kavramlari hesaba katmak gerekir halbuki. Hele hizmet
sektorunde daha da onemli. Isin ilginc yani bu cok yere dagilanlar acaip
de buyuk firmalar. :-) Yani bu tur yaklasimlardan haberdar olmasi,
uygulamasi daha olasi yerler.

Bence hizmet ararken bu firmalari dislamak dogru degil ama temkinli
yaklasmak da gerekli. Su anda bir cok anlamda KOBI'ler daha verimli ve
daha ucuz isler yapiyorlar.

Listeyi reklama bogmak istemedim.

Daha detayli bilgiyi ayrica size ozelden yollayacagim.

Bora Gungoren
Portakal Teknoloji.

19-05-2004 Çarşamba günü saat 10:08 sularında, V. Emrah BABAN dedi ki: