[linux-sohbet] Re: Şenlik resimleri

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 18 May 2004 - 02:12:24 EEST

 Merhaba,

> Elimde olan şenlik resimlerini
> http://cekirdek.uludag.org.tr/~baris/photos/lkdsenlik/2004/ adresine,
> biraz dağınık bir şekilde, yerleştirdim.

 Ellerinize saglik :) Kamera, cekim vs. isleri ile ugrasan butun
arkadaslarin da simdiden ve tekrardan ellerine saglik diyorum :))

> Katılamayanlar bakıp iç çeker, katılanlar zihinlerindeki anıları
> canlandırır ;).

 Katilamayanlar kiskancliklarindan catir catir catladilar, baksaniza,
ustune bi de abuk sabuk yorumlar bile yaziyorlar.

 Cok egleniyorum valla, cooook :))))))

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens