[linux-sohbet] Trafikten Dolayi Ozur Dileyerek...Kinama..!

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Tue 18 May 2004 - 01:15:28 EEST

Merhaba Arkadaslar,
Bunu buraya yazmadan once dusundum ve nitekim bir sekilde bir cogunuza
bu sekilde ulasmaya karar verdim. Bugune kadar bircok Linux sitesi
ortaya cikti. Sahsen benimki de bunlardan biri.. Zira bunu bir proje
olarak duyurmus ve zamanla bizler gelistikce ziyaretcilerimize farkli
tatlar sunmayi hedefledigimizi de soylemistim. Benim hedefim site
uzerinden mumkunse kullanicilarin da destegiyle de yola cikarak Linux
veya Windows (ki ben Linux uzerine yogunlasmayi hedefliyorum) acik
kaynak kodlu programlar yazmakti. Cunku Turkiye'de boyle bir eksik soz
konusu.. Simdilik kendi ogrenme (C vb programlama dilleri, bilg muh
okuyorum) surecimi gecirdigimden sitenin konsepti bu sekilde yavas yavas
gelisiyor ve yazilan yazilar nispeten ekran goruntuleri ve detaylar ile
yazilmaya calisiliyor. Kismetse yakinda bir FC2 incelemesi de yazacagim,
cunku merakla yarini ve sonraki gunleri bekliyorum cekip kurmak icin...
(Bildiginiz gibi yarin FC2 cikiyor..) Hic bir zaman sitemin bos bos
reklamini SPAM vb yollarla yapma gereksinimi hissetmedim. Ziyaretci
endisesi tasimadim; tasimiyorum da.. Gunde 5-10 kisi de girse benim icin
kafi; birkac kisiye ulastigimi biliyorum hic degilse.. Soylemek
istedigim seye gelince...

Gunlerdir bana (haftada 3-4 kereye varan sekilde) Linux-Group adli bir
siteden maillar gelip duruyor. Sitede yalnizca bir forum acilmis ve
insanlarin burada tartismalari, sorunlarini paylasmalari bekleniyor.
Simdi buraya kadar hersey normal... Bana gelen mail'a cevap yazarak
kendilerini ve cabalarini Linux'a yonelttikleri icin tesekkur ettim ama
sitelerini SPAM yoluyla yaymaya calistiklari icin bunu kinadigimi
soyledim. Zira burada ya da ANet News'da da ayni tutumu sergilediklerini
gordum. Haksiz da cikmadim cunku gonderdigim mail'a cevap beklerken
boyle bir mail adresinin varolmadigiyla bana donen mailimla karsilastim.

Ugrasmama karari almama ragmen maillar gelmeye devam edince bu kez
sitemimi sitelerinden duyurma karari aldim. Siteye gayet usturuplu bir
sekilde ve mailda sizlere de az once bahsettigim gibi bir cevap yazdim.
Son 2-3 gunde tekrar kendilerinden ayni sekilde mail almaya devam edince
sitede yazdigim basliga cevap gelip gelmedigine goz atmaya karar verdim
ve siteden yazdigim basligin kaldirildigini gordum. Son care olarak da
buraya yazmaya karar verdim.

Kimseye siteye girmeyin falan demiyorum ama size de bu sekilde maillar
geliyorsa tepkimizi gostermeliyiz diye dusunuyorum. Bunu nasil yapariz
bilmiyorum ama hicbir sey yapamiyorsam bari buradan duyurayim dedim.
Eger rahatsizlik verdiysem ya da herhangi bir sekilde hataliysam ozur
dilerim. Calismalarinizda kolay gelsin, gorusmek dilegiyle..

--
Alper KANAT
http://raptiye.org