[linux-sohbet] Re: Sasser

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Thu 06 May 2004 - 08:52:33 EEST

Bence makina sahibinin sıkı takibiyle,ilgisiyle,bilincli olmasiyla
ilgili.Murat beyin kastettigi Windows'un bu bilinci kullanicilara
asilamadigi yonunde idi.Bu acidan hakli yani.

Ornegin sasser'den 3 hafta once bizim windows admini tum personele,tum
ogrencilere bununla ilgili bir mail atti,patch adreslerini verdi
vesaire.Iki gun once kendisiyle konustugumda beklediginden cok fazla
vakanin teknik servis ekibine yansidigini soyledi.

Ozetle biz acik kod kullananlar bizi dogrudan etkilemese bile ornegin
mysql'de serbest kume cakismasi vesaire,gidiyoruz yerinden patchi
aliyoruz uyguluyoruz.Ama windows kullanicisi bir iki tikla
halledilebilecek seyleri yapmaktan acizler.

Durum bunu ozetliyor.

Orhan Berent

05-05-2004 Çarşamba günü saat 22:58 sularında, Baris Cicek dedi ki: