[linux-sohbet] Re: Sasser

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 22:58:32 EEST

Iyi de bu konunun pek acik kaynak ile alakasi yok saniyorum, size
soranlari bir de windows guncellemelerini yuklemeyi onerseydiniz keske.
Cunku windows haftalar oncesinden lsasrv.dll acigini kapatti. Linux'de
de bir ton acik cikiyor, guncellenmediginde kabahatli olan linux mu,
kullanicilar mi?

On Wed, 2004-05-05 at 22:18 +0300, A. Murat Eren wrote:
> Merhabalar,

> Hepinizin yardim girisimleri icin tesekkur ederim fakat benimki sadece bir
> *intizar* idi hazir biz bizeyken..
>
> Problemin nasil ustesinden gelecegime dair bir yardima ihtiyacim yoktu
> yani :) Sadece telefon acip duran zavallilara ne diyeyim diye dusunuyordum
> sesli sekilde.
>
> Neticede bir bat dosyasi hazirlandi, sorun cozuldu. Mesele zaten sorunu
> cozmek degil..
>
> Benim nacizane uzuldugum sey sadece bizim bir cogumuz gibi bu enteresan
> problem corbalarinda zerre tuzu olmayan insanlarin, bir sekilde bunlarla
> [...]

Baris.
Public Key:
<http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x22E4CF47>

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part