[linux-sohbet] Re: SBC'ler hakkżnda

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 06 May 2004 - 03:52:47 EEST

M.Sinan> Merhaba,
M.Sinan>
M.Sinan> Hobi olarak SBC (Single Board Computer) lerle ugrasmak gibi bir niyetim var
M.Sinan> ancak ebay disinda bunlarin fiyatlarini pek goremedim.
M.Sinan>
M.Sinan> Turkiyede satisi ve fiyatlari hakkinda bilgisi olan var mi acaba?
M.Sinan>
M.Sinan> Saygilarimla

Google'da biscuit boards vs isimleriyle aratinca one cikan firmalardan bir tanesinin
istanbul-kartalda turkiye distributoru var, belki listede bilen vardir. Ben kendileriyle
telefonla falan da gorusmustum fiyatlar icin. Sonra yurtdisindan bir adet numune
temin edip ilgililere teslim ederek cekildim projeden...

www.iltek.com.tr

Yukaridaki firmayi google ile aratinca buldum. bu olabilir benim gorustugum,
cok zaman oldu hatirlamiyorum ama sorunuza cevap olacaktir sanirim.

Saygilar.
Umut Demirhan

dangerous content, and is believed to be clean.