[linux-sohbet] Re: Linux yukleme senligi

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 06 May 2004 - 00:36:32 EEST

On Thu, 6 May 2004 00:23:08 +0300
"Salih Bicakci" <asbicakci@superonline.com> wrote:

> Benim bir teklifim var, yurtdisinda epey siklikla yapiliyor.
> Turkiye'de de yapilmis olabilir, ancak ben bilmiyorum. Linux sevenler
> olarak bir gun boyunca bir universite'de bilgisayarlara linux yuklesek
> ya.. Hem insanlarin hardware problemlerini nasil asacaklarini
> gosterilir, hem de belki uzun zamandir linux'u duyan ama bir turlu
> cesaret edemeyen insanlari tesvik etmis oluruz.
> Ne dersiniz? Cok mu hayalci bir teklif?

 Bence guzel fikir de, duyduguma gore bazi arkadaslar
yakinda yapacaklarmis boyle bir sey, hem de 4 gun boyunca yapacaklarmis
vs. vs.

 http://senlik.linux.org.tr/2004/banners/senlik-linuxkur-ac-1.gif
 http://senlik.linux.org.tr/2004/banners/senlik-linuxkur-ac-2.gif
 http://senlik.linux.org.tr/2004/banners/senlik-hg-1.gif

 http://senlik.linux.org.tr

 Not: Durust olmak gerekirse, aylardir senlik calismalari vs. icin bu
kadar ugrastiktan sonra (ve hala ugrasiyorken) hala daha linux.org.tr
listeleri uyelerinin ilgisini cekemedigimize uzuldum.

 Iyi calismalar,

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens