[linux-sohbet] Linux yukleme senligi

From: Salih Bicakci (asbicakci@superonline.com)
Date: Thu 06 May 2004 - 00:23:08 EEST

Benim bir teklifim var, yurtdisinda epey siklikla yapiliyor. Turkiye'de de
yapilmis olabilir, ancak ben bilmiyorum. Linux sevenler olarak bir gun
boyunca bir universite'de bilgisayarlara linux yuklesek ya..
Hem insanlarin hardware problemlerini nasil asacaklarini gosterilir, hem de
belki uzun zamandir linux'u duyan ama bir turlu cesaret edemeyen insanlari
tesvik etmis oluruz.
Ne dersiniz? Cok mu hayalci bir teklif?

Saygilarimla,

Salih