[linux-sohbet] Re: UT2004 Oynayan Var mi ?

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 18:47:37 EEST

Fedora Core 1 kullaniyorum. Kernelimde fare veya klavye ilgili ekstra
bir ayar yok, yaptigim tek sey ACME'yi aktif yapmak oldu. X server
config dosyamdaki mouse ve klavye ayarlari soyle:

        Identifier "Keyboard0"
        Driver "keyboard"
        Option "XkbRules" "xfree86"
        Option "XkbModel" "pc105"
        Option "XkbLayout" "tr"
EndSection

Section "InputDevice"
        Identifier "Mouse0"
        Driver "mouse"
        Option "Protocol" "IMPS/2"
        Option "Device" "/dev/input/mice"
        Option "ZAxisMapping" "4 5"
        Option "Emulate3Buttons" "no"
EndSection

Klavyem PS2, farem USB... Normalde hepsi sorunsuz calisiyor, oyunda ates
edebiliyorum, bomba atabiliyorum, ziplayabiliyorum ama onun disinda
hareket edemiyorum. Ayrica tuslari konfigure etme yerine girdimde (oyun
icerisinde) ayarlar bos gozuktugunden birseyi de degistiremiyorum.