[linux-sohbet] Re: UT2004 Oynayan Var mi ?

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 05 May 2004 - 18:22:33 EEST

A.Gurcan> Selamlar,
A.Gurcan> Her ne kadar yeri burasi olmasa da UT2004 demosunu
A.Gurcan> Slackware 9.0 uzerinde Nvidia GF4 MX440 bir ekran karti ile
A.Gurcan> rahatca oynadim. Herhnagi bir sorunla karsilasmadim acikcasi.
A.Gurcan> Harekette edebildim ateste, hatta bayagi ates ettim :))
A.Gurcan>
A.Gurcan> Saygilar.

Her ne kadar yeri burasi olmasa da (bilemiyorum ilk kim patlayacak bunlara :P)

Sisteminizdeki mouse, klavye bilesenlerini (usb, ps2, vs...)
kullandiginiz kernelde varsa yaptiginiz ozel ayarlari, ya da stock kernel olup olmadigini...
X server config dosyanizda mouse ve klavye bilesenlerine ait bir kac satiri...

gondermeniz mumkun mu?

Saygilar.
Umut

dangerous content, and is believed to be clean.