[linux-sohbet] Re: [linux-ileri] Re: Pcnet CD'si

---------

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 17:26:40 EST

    Yeni cikacak Gnome 2.6'dan bahsedin, Gnome 2.6'da artik Turkce'nin
    desteklenen diller icinde oldugundan bahsedin, Gnome 2.6'da windows'ta
    yapabilecekleri seyleri hatta daha fazlasini yapabileceklerini
    ornekleriyle, gnome ile gelen programlardan bahsederek anlatin. Linux'un
    oyle ocu olmadigindan felan bahsedin arayuzunun Windows'tan cok daha
    kolay ogrenilebilir ve sade oldugundan bahsedin.

    Genis bir kitleye hitap edecek bir sey icin, kernel derlemenin pek bir
    akla yatar yani yok gibi geliyor bana. Insanlara faydalanabilecegi
    seylerden bahsedin ki kullansinlar. 10 kisiden birinin bile kernel
    2.6'yi derleyip bundan feyz alacagini sanmiyorum isin acikcasi.

    Baris.