[linux-sohbet] Re: acikyazilim-turkiye

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 09:17:41 EST

    Selamlar;

    On Tue, 2004-03-23 at 15:53, A. Murat Eren wrote:
    > Sayni Maddog'a biraz darilmistim, fakat bunu duyduktan sonra kendisi ile
    > aramdaki tek tarafli darginliga son vermeye karar verdim [h]. Hosgeldiniz :)

    O zaman Murat ile Maddog arasında tek taraflı dargınlığında nedeninide
    gösterelim dimi, işte Maddog ve işte A.Murat Eren için [h].

    http://etkinlik.linux.org.tr/etkinlikler/resimler/2004/maddog/maddog.jpg

    --
    S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
    Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin