[linux-sohbet] Re: acikyazilim-turkiye

---------

From: Ozdemircili Ozgur Civ 425 ABS/SGST (Ozgur.Ozdemircili@izmir.af.mil)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 08:17:05 EST

    "Kisisel gosteri" lafi size birsey ifade ediyor mu bilmiyorum da.Beni
    tamamen yanlis anladiginizi ve su anda yaptiginizin tamamen bu oldugunu
    belirtmek istedim.Herkesten daha fazla bir bilgiye sahip oldugumu belirtecek
    herhangi bir cumlu kullandigimi dusunmuyorum.Bunun yaninda herkesten az
    bilme gibi bir durum da soz konusu.Sadece yapmaya calistigim sey - ki bu
    cevabinizla bunu anladiginizdan ve bunu hatirlayacaginizdan eminim- olayin
    boyle de bir yuzunun oldugunu dusundugumu soylemek idi.Tehlike altinda olmak
    ve guvensizlik konusunda da hicbirsey yazmadim.Yazdigim boyle bir sorun
    olusabilecegi yolunda idi.E burasi Acik kod`un ozgurce tartisildigi
    Linux-sohbet listesi ise birakin da Ozgurce-sohbet te edelim ne dersiniz?
    Kendi adiniza konusmanizi anliyorum, zira benimde yaptigim tamiyle kendi
    dusuncelerim hakkinda konusmak idi, fakat "biz" lafi bence diger "Herkes" i
    kapsadigi icin sanirim siz "Herkes" icin konusma iznini kendi icinide
    bulabiliyorsunuz.Acaba bu sekilde siz mi bizim adimiza benim yarattigimi
    soylediginiz bu "Tehlike altindalik" havasina karsi cikiyorsunuz?
    :)
    Bu konu gereginden cok uzayip artik kisisellesmeye basladi.Sonucta hepimiz
    acik kod kullanicilari ve tekellere karsi olan "topuluk" olarak beraber
    davranmak durumundayiz.Yanlis anlayan arkadaslarin tekrar tekrar cevap yazip
    ellerini yormamalari dilegiyle.

    Ozgur Ozdemircili
    425th MAS
    Izmir / TURKEY