[linux-sohbet] Re: acikyazilim-turkiye

---------

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 08:01:47 EST

     Merhabalar,

    > 3) Benim verdigim ornek RedHat`in izledigi politikayi aciklamak icin
    > idi. Bunlar tabiki size su anda pek birsey ifade etmemekle aklinizin bir
    > yerinde tutmaniz icin soylenmis sozler.

     Bu soylediklerinizin bize bir sey ifade etmedigini cekinmeden
    soyleyebilmeniz, sizin bu konularda bizim maharetimiz ve hunerimiz disinda
    bir takim bilgilere nail olabilen bir kisi oldugunuz izlenimini cikariyor
    ortaya. Bu durumda bizlerle bu bilgileri ozveri ile paylasip ortaya bir
    "guvensizlik" ve "tehlike altindalik" havasi salivermeye calisarak bizi
    bilinclendirme ve uyarma cabaniz, bir tek sizin farkettiginiz bu tehlikeleri
    ulu orta dile getirmeniz noktasinda sizin icin bir miktar risk ihtiva ediyor
    olabir. Ben sahsen sizi ve kosullarinizi daha fazla zorlamak istemem, lakin
    lutfen bu nezaketim, aklimizin bir kenarinda olmasini istediginiz, fakat ne
    yazik ki su anda bize bir sey ifade etmeyecek bilgilerinizi duymak icin can
    atmadigim anlamina gelmesin.

     Selamlar.

    --
     A. Murat Eren

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin