[linux-sohbet] Re: acikyazilim-turkiye.org

---------

From: Volkan YILDIRIM (volkan.yildirim@ankarapatent.com)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 05:12:27 EST

    Gazetedeki ilanin altinda acik acik linux international yaziyordu.

    Gecenlerde ulkemize gelen jon maddog hall beyfendinin ilan olayinda
    parmagi oldugunu dusunuyorum. :)

    Turkiye 'de devlet kurumlarinda da linux 'un ilerleyisi yabanci
    sermayeyi cekmis olabilir.

    Ve bu bence linux acisindan oldukca olumlu bir gelisme.

    Birde ticari olmayan bir amacla kimsenin gazeteye tam sayfa ilan
    verecegini sanmiyorum.

    Neyse yakinda cikar ortaya..