[linux-sohbet] Re: [linux-ileri] Pcnet CD'si

---------

From: Mert Uzbaşlı (mustafamert@dsl.ttnet.net.tr)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 03:33:36 EST

    Her=FEeyden =F6nce tart=FD=FEmay=FD linux-sohbet listesine ta=FE=FDmam=FDz =
    gerek diye=20
    d=FC=FE=FCn=FCyorum.
    Cd uygulamalar=FDna gelince Mplayer ve b=FCt=FCn codec'leri konsun cdye. Mu=
    ltimedya=20
    sorununu toptan =E7=F6zer.=20
    rpm'ler degil source paketleri konsun derim. Nedeni de basit: Herkes rpm=20
    tabanl=FD sistem kullanm=FDyor. Ya da *.rpm dosyalar=FD sadece rpm kullanan=
    =20
    dagitimlara, source paketleri b=FCt=FCn dagiitmlara kurulabilir diyeyim. He=
    def=20
    kitle genislemis olur. Ticari bir dergi icin onemli bir neden source paketi=
    =20
    vermek icin.
    Cd'ye parali yazilim konsa da =F6zg=FCr yazilimlarin sayisi daha cok olmali=
    =20
    mutlaka. Ya da onerilen parali uygulamalarin =F6zg=FCr yazilim alternatifle=
    ri=20
    arastirilip onlar verilmeli. Mesela acrobat reader'a gerek yok. kde'nin cok=
    =20
    basarili bir pdf viewer'=FD var.xpdf de var.
    Son olarak ileride verilebiliyorsa ileride ayrica bir cd halinde OpenOffice=
    =20
    son surumunun verilmesini tavsiye ederim. Linux ve windows versiyonlari ayn=
    i=20
    anda. Windows makinelerdeki MSoffice tekelini kirmak icin iyi olurdu.

    Tekrar hatirlatayim tartisma devam edecekse --> linux-sohbet :)

    =DDyi g=FCnler.

    =2D-=20
    Mert UZBASLI