[linux-sohbet] Re: Sn Hakan Polatkan'a bir sorum....

---------

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Fri 19 Mar 2004 - 17:06:01 EST

    Ben linux altinda wine ile office photoshop dreamweaver flash vs butun
    programlari calistiramayi basardim :) ayrica cok da rahat bi sekilde
    diablo 2 oynuyorum fakat en cok isime yarayan ve gunde en az 3-4 saat
    kullandigim Metastock programini wine ile calistiramadigimdan makinemde
    windows yuklu bulunmak zorunda kaliyor bu programi calistirabilen oldumu
    acaba wine da vmware ile calisio fakat o zaman da makine
    kasiyo.....calistiran varsa bana nasil calistirdigini soylerse cok
    sevinirim

    iyi calismalar