[linux-sohbet] Re: Opensource Cozum onerisi

---------

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 03:04:47 EST

    Eski makinama (P-150, 32-MB Ram, 2 MB PCI Ekran Kart=C4=B1) Sot Linux =
    kurdum. Biraz yavas calisiyor ama windows 98'den daha hizli oldugunu =
    soyleyebilirim :) Belki cok guclu makine gerektiren dagitimlar yerine =
    daha eski makinelerde de calisan surumlere yonelmenizde fayda olabilir.

    Cem Kamil Kulekci