[linux-sohbet] Re: Opensource Cozum onerisi

---------

From: Bulent Bulbul (bbulbul@saral.com.tr)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 03:06:01 EST

    Kullanilan konfigirasyon uyumluluk acisindan herhangi bir problem cikartmaz
    fakat sole bisey var bence uzun vadede cok problem yasarsiniz.Size tavsiyem
    adetli bilgisayar kullanicisi varsa bu konuda leasing yontemine gitmeniz
    yada barter yapan firmalar var onlarla irtibata gecmeniz kisa vadede
    herhangi bir problemle karsilasmazsiniz fakat sezon acilmak uzereyken
    sezonun ortasinda bir de igrenc bilgisayar problemleri caninizi sikacaktir
    sanirim.Ama sorunun asil cevabi sudur herhangi bir problem teskil etmez
    yavas calismasi disinda ve kitlenir arada cunku ekran karti cok dusuk...
    Saygilarimla,
    Bülent BÜLBÜL