[linux-sohbet] Re: LG + Debian

---------

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Tue 16 Mar 2004 - 09:19:23 EST

    Kucuk bir ek yapmak istiyorum. LG ile ilgili bu problem tum LG
    CD-ROM'lari kapsamamakta. LG'nin sitesinde bir liste var oradan
    bakabilirsiniz modeline. Ayrica eger CD-ROM degilde CD-R CD-RW ise
    etkilemesi mumkun degil. Ama eger bu nedenle uctuguna eminseniz Google
    uzerinde bir arama yapmaniz faydali olabilir. Bu nedenlerle ucan
    CD-ROM'larin az da olsa geri dondurebilme sansi olabiliyor Firmware
    Update yaparak.=20

    Saygilar

    Cem Kamil Kulekci

    Bu=20