[linux-sohbet] Re: LG + Debian

---------

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Tue 16 Mar 2004 - 11:21:09 EST

    Bu konu ile alakali iki tane adres vermek istiyorum, sanirim onlar her
    turlu soruya cevap olacak mahiyette:

    1. http://www.mandrakelinux.com/en/lgerrata.php3

    Bu adres Mandrake'nin durumu aciklayan sayfasi. Burada hangi firmware'e
    sahip suruculerin bundan etkilenecegini vs. anlatiyor.

    2. http://us.lgservice.com/jsp/common/download.jsp?
    DOC_ID=KRSWL000012808&FILE_NAME=KRSWL000012808-b1-a1.
    gif&ORIGINAL_NAME_b1_a1=Dead.gif&FILE_GUBUN=B

    Dead.gif, firmware ile "olu" hale gelmis donaniminizi hangi adimlarla
    tekrar firmware yuklenebilir hale getireceginizle ilgili.

    Bu iki link sanirim her turlu soruyu yanitliyor. Suhan Duman kasasini
    acamadigi icin gene bilgisayarcisi ile cozecek sorununu. Gerci firmware
    ile alakali sorunlar garanti kapsamina girmez ama burada LG'nin linux
    kernellerini test etmemesi gibi bir kabahati var. ITAPI belirtimlerine
    uymayarak sucta kendilerinin aslinda, o acidan garanti ile sorun
    olacagini sanrmiyorum. Bu arada biz yazilimlarin bile icinin acilmasi
    icin ugras gosterirken, daha donanimlarin bile icini acamiyor olmamiz da
    uzucu dogrusu. Turkiye'nin kanayan yaralarindan bir tanesi de bu 'kasayi
    acamama' durumu herhahde.

    Baris.