[linux-sohbet] Re: LG + Debian

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 13 Mar 2004 - 13:23:14 EST

    A.> Gentoo sitesinde bu konu ile ilgili aciklama yapmiyor fakat forumda sticky mesajlar var LG CDROM'larin romunun ucmasi problemi ile ilgili..
    A.>
    A.> > Hmmm, bu ciddi bir itham :-) LG olayinin Mandrake ile ilgili olmasinin
    A.> > nedeni basit. Sadece Mdk 9.x'de (Mdk 'ya ozel) kullanilan bir cekirdek
    A.> > yamasi bazi LG suruculerdeki sorunu tetikliyor. Gentoo konusundaki
    A.> > yarginizin kaynagi nedir?
    A.>
    A.> Ben bir kaynak olabilirim musade ederseniz :)
    A.>
    A.> 2.6.4-rc2-mm1 cekirdek ile kullandigim Gentoo'm 52X LG CDROM'umu bir guzel ucurdu. Bile bile denedim bakalim oluyor mu diye, gercekten de ucurdu. Ben boyle tutarli problemin gozunu seveyim de demistim kendi kendime. Bir kac yerde baglama esnasinda hususi olarak dosya sisteminin iso9660 oldugunu belirtmezseniz bu problemin gerceklestigi yaziyordu, dogrulugunu pek inceleme ve arastirma sansim olmadi ne yazik ki. Kernel listesine bir goz atmak lazim.

    Ben de ekleme yapayim musadenizle.

    2.4 ve 2.6 serisinde degisik kernellerle 52x LG cdrom ve cdwriterlar ile
    calisiyorum surekli. Mumkun mertebe vanilla kernel kullaniyorum.
    istisnai durumlarda alan-cox ya da slackware-kernel kullaniyorum..

    yaklasik 10-12 cdrom/cdwriterdan henuz ucan olmadi.
    pazartesi gunu ilk isim degisik baglama parametreleri ile
    denemek olacak, sorun cikarsa belirtirim :)

    bilgi olarak eklemek istedim

    bu arada bilmeyenler icin bir hatirlatmada bulunayim:
    LG'nin sitesinde bu durumun nasil cozulecegi acikca ve
    resimlerle anlatiliyor. yine google ile bir seyler
    bulmak mumkun. servise goturmek zorunda degilsiniz.

    saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin