[linux-sohbet] Re: Linux, kamera goruntulerinin ekrana yansitilmasi

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 10:25:14 EST

    Serdar> Selamlar..
    Serdar> USB siniri 12 m. Aktif kablolar ile bunu 30m ye cikarabilirsiniz. Ama 12
    Serdar> m. ye ulasacak kabloyu bulmaniz zor olacaktir saniyorum.

    USB ile ilgili problem timing bildigim kadariyla. Ve ne yazik ki 12m ve 30m'ye
    yonelik bir sey bulamadim google ile.

    Metraj ile ilgili bilgileri dogrulayabilecegim bir adres gosterebilir misiniz?
    Ya da bu konuda kendiniz mi kablo imal ettiniz?

    Zira 5 kusur metre konusunda pek cok kaynak var, dogru ya da diil.

    saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin