[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Keltos Kirpi (keltoskirpi@yahoo.com)
Date: Thu 04 Mar 2004 - 03:23:16 EST

    Görkem Çetin wrote:
> [...]

    Sayin Korkunckaya,

    Tabiki sorabilirsiniz.
    Ama bundan once Turk Dagitimlar tarihinin nasil bir
    havada cereyan ettigini de ayrica sormali ve arastirmalisiniz.

    - Birbirine yakin zamanlarda baslamis olan
    ticari ve gayri ticari dagitim projelerinin niye
    tamamen iki ayri koldan ilerledigini

    - Niye birinin digerine gore pozisyon aldigini

    - Niye ozellikle birisinin digerine faydasinin
    dokunmamasi icin yaklasimlar gelistirildigini

    - Niye habersiz fikir "transferlerinin"
    yapildigini

    - Niye Turkuaz calisma grubunun en cok icerledigi
    ve dagilmasinda da rol oynayan "Biz yapiyoruz baskalarina yariyor"
    ruh halinin olustugunu

    hala burada bulunan ve bu stratejileri gelistiren sahislarina
    sormalisiniz.

    Bunlari o yada bu sekilde olmus olabilir. Sonucta bir tercihtir.
    Ve acik duzen buna izin verir.

    Ancak bunlarin mimarlarinin burada kendilerini
    "Turk Acik Sistem kullanicisinin kurtaricisi ve medari-iftihari"
    konumunda gostermeye calismasi ayri bir komedidir. Ayrica
    yurumekte olan baska projelerinde kisilerin kendi kontrolundeymis
    gibi gosterilmeye calisilmasida ayni zihniyetin urunudur.

    Tarih bilmeden kimin kime nasil destek verebilecegini
    veya vermeyecegini anlayamaz, yorumlayamaz ve fikir
    uretemezsiniz.