[linux-sohbet] Re: Gelecek Linux yeni surumu cikicak!

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 18:55:10 EST

    Gelecek Linux'un 3 ayri kulvarda, buyuk bir gelisim gosterdigini duymak
    gercekten guzel... Her ne kadar "diger hicbir dagitimda olmayacak
    ozellikler" ibaresinin fazla iddiali oldugunu dusunsem de bu konuda
    gelisimi isteyenlerin basinda geliyorum diyebilirim. Turkce icerik,
    turkce yazilim vb bana gore TR icin son derece kritik ve onemli konular..

    Fakat bana gore GL, Linux'un gelisim hizina tam olarak maalesef ayak
    uyduramadi su ana kadar.. (dilerim bundan sonra boyle olmaz) Yani 4-5
    ayda bir hic degilse stabil olan bir surum cikarilmali diye dusunuyorum.
    Bu isi kac kisi ustleniyor ya da GL bunyesinde kac kisi gorev aliyor
    bilemiyorum ama yeni gonullulere de gerekirse kapilar ardina kadar
    acilmali, gerekirse bu konuda su ana kadar yapilmamis reklamlar
    yapilmali diye dusunuyorum.

    Ben Turkiye'ye has ozellikleriyle hele ki kendi basina bir dagitim
    olmasina cok isterdim GL'nin... Aslinda RH tabanli olmasi benim isime
    geliyor cunku bugune kadar hep RH kullandim ve komutlarla ilgili bir
    sikinti yasamayacagim anlamina geliyor bu.... Ama basli basina (yani
    Linux from scratch) bir Linux ortaya cikarmak zor oldugu kadar Turkiye
    adina buyuk bir basari olurdu....

    Uzatmayayim; umarim yakin zamanda GL 3'u inceler, sitemizde ve
    masaustumuzde ona yer veririz. Kolay gelsin...

    Alper KANAT