[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: \\\ (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 09:47:08 EST

     Gelecek AS'nin yardim konusunda bir talebi yok.Olmama sebebini fisilti gazetesi
    nden duymustum ama resmi aciklamayi beklemek gerek.Mesela en buyuk muamma yeni
    bir surumun ne zaman cikacagi?Aslinda cikacak mi cikmayacak mi sormak
    gerek.Gelecek AS sonucta bir sirket,yeni surum cikarmasa bile var olan
    dagitimlarla cozumler sunabilir.Piyasada da sirket itibari diye bir kavram
    vardir.Oyle her istediginizi soyleyemezsiniz.Dava acarlar :))