[linux-sohbet] Scriptol: Hem scripting, hem binary aynę kodla!

---------

From: info@teknobilge.com
Date: Wed 28 Jan 2004 - 09:21:45 EST

    Merhabalar,

    PHP ogreneyim falan derken ucundan kiyisindan bulastik programciliga,
    soyle C/C++'a detayli girmeden, scripting rahatliginda, ama binary
    executable da olusturabilen bisiy var mi diye ariyordum (su PHP'nin bir
    de compiler'i olsa... ;) ), scriptol diye bir seye rastladim, ilginc
    geldi. Scriptol dilinden, hem PHP'ye, hem de C++'a birebir ceviri
    yapilabiliyor, boylece ayni kod, ister web uzerinde, ister desktop
    uzerinde calistirilabilir hale getirilebiliyor...

    Adresi asagida:

    http://www.scriptol.com/

    Bununla aranizda herhangi bir deneyimi olan var mę? Tavsiye eder
    misiniz? Ben sahsen web programlayi desktop'a da genisletmenin yollarini
    ariyordum, XML/XUL/Mozilla Toolkit falan bakiyordum, arada buna da
    rastlayinca ilgimi cekti... Python mu ogrensem falan derken bir
    alternatif daha cikti karsima...

    Bu alanlarda daha tecrubeli arkadaslarin yorumlarini bekliyorum...

    Ilginiz icin tesekkurler, ve iyi calismalar,

    Ozer Tayiz.