[linux-sohbet] Re: linux org tr siteye LINUX NEDIR aciklamasi koysun

---------

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Thu 22 Jan 2004 - 14:39:22 EST

    Selam,
    Sitenin biraz daha gelismesi gerektigi fikrine sonuna kadar katiliyorum.
    Fakat "Linux nedir" konularinin http://www.linux.org.tr/belgeler.php
    adresinde yeteri kadar aciklanabildigini saniyorum...

    Eger ki siz bu konuda yeterince bilgi birikimine sahipseniz, "Linux
    nedir" konulu bir makaleyi verdigim adreste yayinlanmasi icin
    yazabilirsiniz..(tabii site yetkilileri yazinizi uygun bulursa...)

    Iyi calismalar,
    Arda Cetin