[linux-sohbet] linux org tr siteye LINUX NEDIR aciklamasi koysun

---------

From: Ęsmail (tumerlinux@yahoo.com)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 16:21:09 EST

    merhaba;
    web sitesi ile ilgili bir onerim var.
    linux hakkinda birseyler duymus,
    ve yeni birseyler ogrenmek isteyen,
    linux kullanicisi olmayan,
    kuvvetle muhtemel potansiyel linux kullanicisi olan,
    weble az cok ilgili bir turkun,
    ILK BAKACAGI YER :

    www.linux.org.tr

    adresi olacaktir.
    bu yuzden sitede kolayca gorulecek gorsellikte bir

    linux nedir

    linki veya aciklamasi olmasi gerektigini dusunuyorum

    mesela www.linux.org adresindeki gibi bir aciklama
    olabilir
    linuxla ilgili cogu yabanci sitelerde dokumanlarin ilk
    sayfalarinda boyle aciklamalar bulunuyor.

    boyle bir bolum koyarak turkiyede linux toplumunun
    gelismesine buyuk bir katkida bulunacaginizi umuyorum