[linux-sohbet] Re: Laptop Kazazi..

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 22 Jan 2004 - 11:37:35 EST

    Thu, 22 Jan 2004 15:22:00 +0000 tarihinde "Eray YASYERLI"
    <eyasyerli@hotmail.com> soyle yazdi:

    EY> parca geldi ve taktilar fakat ses cok net degildi. Ve bundan fazla
    EY> birsey yapamayacaklarini ve ancak yeni bir mainboardla tamamen sorun
    EY> ucozebileceklerini soylediler. Mainboard fiyatini da 800$ + KDV olarak
    EY> soylediler. Fakat ben bilgisayari mecidiyekoydeki servise goturmustum.
    EY> Birinci sorum gercekten mainboardlar bu kadar pahalę mę?
    EY> ikinci sorum ise bu bilgisayari baska bir yetkili teknik servis yapamaz
    EY> mi? Yurt disina gondersem cok tuzlu mu olur?
    Toshiba'nin Turkiye'deki teknik servisi o Mecidiyekoy'deki yer. Ankara'dan,
    x yerinden, y yerinden de goturseniz, eger herhangi bir parca degismesi
    gerekiyorsa oraya gidiyor.

    Daha once garanti dahilinde disk arizasi nedeniyle verdigimizin notebook'un
    once pilini, sonra da cdrom'unu bozmayi basarmislardi. Pili uzun
    tartismalar sonucunda degistirmislerdi, cdrom icin ise tekrar goturmedik --
    tekrar n gun kullanim disi kalmasin ve o arada da baska bir tarafini da
    bozmasinlar diye.

    Laptop parca fiyatlari eger garanti kapsaminda degilse ne yazik ki bu kadar
    pahali. Garantisi gectikten sonra ciddi bir ariza oldugu zaman direk yeni
    bir notebook almak cogu zaman daha ucuza geliyor.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin