[linux-sohbet] Laptop Kazazi..

---------

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Thu 22 Jan 2004 - 10:22:00 EST

    Merhabalar,

    Gecenlerde bir arkadasimin yeni aldiigi toshiba tecra S1 modeli laptopun
    basina bir kaza geldi. Sol tarafindaki bir darbe sonucu ses cikarmamaya
    basladi. Ve sol tarafindaki ses acima kapama topunda hasar meydana geldi.
    Herneyse biz bunu teknik servise goturduk ve mainboarddaki kanallarda
    catlama meydana gelmis dedi. Ama yurdisindan bir parca getirerek bu
    problemi cozebileceklerini soylediler. Neyse parca geldi ve taktilar fakat
    ses cok net degildi. Ve bundan fazla birsey yapamayacaklarini ve ancak yeni
    bir mainboardla tamamen sorun ucozebileceklerini soylediler. Mainboard
    fiyatini da 800$ + KDV olarak soylediler. Fakat ben bilgisayari
    mecidiyekoydeki servise goturmustum.

    Birinci sorum gercekten mainboardlar bu kadar pahalę mę?
    ikinci sorum ise bu bilgisayari baska bir yetkili teknik servis yapamaz mi?
    Yurt disina gondersem cok tuzlu mu olur?

    Dusuncelerinizi benimle paylasirsaniz cok sevinirim.

    iyi calismalar

    Eray Yasyerli