[linux-sohbet] Re: Q=B0sim=20benzerli=C4=9Fi?=

---------

From: Volkan YILDIRIM (volkan.yildirim@ankarapatent.com)
Date: Thu 22 Jan 2004 - 01:27:25 EST

    From: linux-sohbet-bounce@liste.linux.org.tr =
    [mailto:linux-sohbet-bounce@liste.linux.org.tr] On Behalf Of kaptan
    Sent: Wednesday, January 21, 2004 6:28 PM
    To: linux-sohbet@liste.linux.org.tr
    Subject: [linux-sohbet] Re: =C3=9Dsim benzerli=C3=B0i

    Merhaba,=20

    Cok polemige acik olsa da yazilanlar,=20

    info@teknobilge.com writes:=20

    Yaw ben bunu zaten soylemedim mi? Yani "Ben MS'u dusman olarak =
    gormuyorum, kimseye MS'u boykot edin falan demiyorum" demedim mi? =
    Propoganda yapmaya falan calismiyorum.=20

    Simdi irite (irriteyi kasitli yazmiyorum telaffuzu irite haliyle) =
    olmaktan=20
    bahsedeceksek de ben boykot edelim diyorum... Neden etmeyeyim ki, ve =
    isin=20
    dogrusu kendimi hic fanatik olarak da gormuyorum, patent vb ile de ne=20
    alakasi var diye sormadan edemiyorum. Ozer Bey ben biraz daha ileri =
    gittim=20
    de son yazdiklarinizin hepsine imzami atarim o yuzden ekleme yapmak =
    istedim.=20

    Dusman gormek, boykot etmek bunlar son derece dogal olgular; nasil=20
    uygulanacagi onemli nihayetinde, eylem yapip taslamiyor ki kimse! En =
    onurlu=20
    sekilde gelistiriliyor Linux'u ile xxxBSD'si ile bir takim seyler, =
    insanlik=20
    icin...
    MS birakin Linux'u hangi rakibini dusman gormez ki? Bunda da irite =
    olacak=20
    bir sey yok ki, kendi mantigiyla, tekelci sermaye mantigiyla gayet dogru =

    yapiyor, eh patent vb.ni birakalim da bizim de kendimizce bir tavir=20
    belirleme hakkimiz olsun nihayet... Dusman gormeyin, boykot da ne gibi=20
    tavirlar bence son derece teslimiyetci tavirlar, irite olan olsun ne=20
    diyebilirim, bizi de irite eden onca olgu ve degerler varken biz de=20
    konusalim biraz degil mi? GNU/GPL'in felsefi yonu de mevcut neticede ve=20
    sahsima ben o yuzden kullanmayi tercih ettim, ne guruyum ne bir sey, ama =

    kullanirim ve her yerde savunurum.=20

    O yuzden irite olanlara 'yolunuz acik olsun' demekten baska bir sey=20
    yapamiyorum, patent vb.ler bir yana...=20

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan
    =20
    linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin =
    http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden =
    cikmak icin <a =
    href=3D"mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=3Dunsubscr=
    ibe">tiklayiniz</a>