[linux-sohbet] Re: harici cihaz kontrolu

---------

From: Kenan Dogan (kndogan@yahoo.com)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 20:21:22 EST

    > Linux ile ilgisi olmadigi icin ozur.

    Asagidaki adres, hem elektronik arayuz hem de Linux
    ile ilgili oldugu icin sizi "ozur dileme" derdinden
    de kurtaracak :)

    http://www.xs4all.nl/~sebdehne/pp_powerSwitch/

    > Bilgisayar vasitasiyla 220V ile calisan cihazlari
    > kontrol etmek istiyorum. Fazla elektronik bilgim
    > yok, o yuzden muhtemelen hazir ya da basit
    > cihazlar kullanmam gerek.
    >
    > Sanirim ihtiyacim olan role vs tarzi seyler.

    Verdigim adreste, paralel port uzerinden 8 ayri
    cihazin guc-anahtarlamasini yapan bir proje var.

    * Devre semasi
    * Parca listesi -- (piyasada bulunabilir turden)
    * Kaynak kodu -- (agirlikli Java, biraz da C )
    * Aciklamalar

    icermekte...

    Oncelikle kendinizi (220V nedeniyle) , sonra da
    bilgisayarinizi TEHLiKEYE ATMAYINIZ !...

    Gerekiyorsa yardim aliniz !...

    ELEKTRiK SAKAYA GELMEZ !!!!