[linux-sohbet] Re: Qsim=20benzerli=F0i?=

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 09:28:37 EST

    Arkadaslar guzel seyler yaziyorsunuz. Kiminiz fanatik, kiminiz de
    globallesme adi altinda caktirmadan ms'yi savunuyor. japonca ms yuklemek
    icin ne yapmak gerekir, japonca linux icin ne yapmak gerekir. Sanirim bu
    sorunun cevabi kimin daha global oldugunu yeterince ispatliyor. Ekteki link
    nedir sizce ?? ms bunu niye dava etmiyor??
    http://www.fuckmicrosoft.com/

    listeyi takip edip, bu linkin isminden rahatsiz olanlardan pesinen ozur
    dilerim. Bu linki 5 - 6 ay once ziyaret edenler ne demek istedigimi daha net
    biliyorlardir. Ben bu linki en az 6 - 7 aydir biliyorum, 1999'dan beri
    yayinda olan bir site. Buyurun bunu tartisalim. Cami, pencereyi birakin da
    daha somut olan, hakaret iceren bu linki ele alin. Bu 5 senelik siteyi
    kapatamayan ms Mike Rowe'un mu sitesini kapatacak, sasarim.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net