[linux-sohbet] Re: [dernek] Re: Re: Ozgur yazilim calismalarina FrontSITE destegi (i18n Session #1)

---------

From: Derya Sezen (funky@gsu.linux.org.tr)
Date: Sun 04 Jan 2004 - 15:22:21 EST

    evet ben de tamamen katiliyorum, zira acikkod projelerin ortaya cikmasi,
    varolan bir projeye katki verilmesi veya bir projenin yerellestirmesi
    gibi calismalar bakimindan cok fakir olan ulkemizde bu tur girisimlerin
    desteklenmesi gerekmekte, biraz daha iyi niyet ve hosgoru lutfen...

    --
    Derya Sezen <funky@gsu.linux.org.tr>

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin