[linux-sohbet] Re: Acik kod yazan,proje gelistiren arkadaslar

From: Turgay Okten (turgay5@yahoo.com)
Date: Fri 20 Aug 2004 - 10:34:31 EEST

Serdar Bey
> http://www.pro-g.com.tr/urunler/
>
> Belki pek bilinmiyor olabilir, ama gercekten hizla
> yayilan bir uygulama
> seti var. Dahasi o da Open Source tabanli.
Evet bu firmayi biliyorum.

> Daha baskalarida var. Ama uzatmanin anlami yok.
>
> Su anda kapali kodlu urunlerle bu ulkedeki
> teknolojik gelismeye bir adim
> katkida bulunmaniz zor. Eger yeterli birikimi
> saglayabilirseniz arkasini
> getirirsiniz.

Ayni gercekleri gordugumuzu soyleyemeyecegim. Ben size
ortada milyar dolarlik bir pazar oldugundan
bahsediyorum siz bana bundan bahsediyorsunuz.
Bahsettiginiz ve durmadan buyuyen bu urunleri;

Kategorize ederek belirtebilecegimiz;

1-)Telekom ve Telekom ile calisan Telekom turevleri
2-)ISP ve GSM Subeleri
3-)Askeriye ve Universiteler
4-)Devlet kuruluslari
5-)Bankalar ve Fabrikalar
6-)Orta olcekli firmalar
7-)Kucuk olcekli firmalar
8-)ADSL ve Kablo modem kullanan firmalar

kimlerin kullandiginin farkinda misiniz? 7. 8. ve
belki Universitelerin bir kisminin bu urunleri
kullandigini goruyorum. Peki aslan payinin oldugu,
1,2,3,4,5,6 kategorileri neyi kullaniyorlar? Milyar
dolari olusturan bu gruba ACIK KOD bir cozum onerir
misiniz?

Dun Murat Bey ile konustugumuz panel benzeri bir
organizasyon yaparsak katilimlarinizla bunlari genis
capli konusmamiz gerektigini dusunuyorum.