[linux-sohbet] Re: Cebit

From: Ali Erdinç Köroglu (erdinc@erdinc.info)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 16:52:04 EEST

Sayın Ulcay,
Daha farklı bişeyler olarak neler düşünmüştünüz bize aktarırmısınız?

Gönül isterdiki bizlerde şaşalı standlar açalım ışıklar müzik dansçı kızlar olsun
her masanın üzerinde 15-20 linux kurulu laptop olsun arkamızdaki duvara linux tanıtımları
yansıtalım oyuncak penguenler yaptıralım çıkartmalar dağıtalım hede hödö yapalım...
Ancak tüm bunlar belirli bir maaliyet gerektiren konular.

Biz, üyelerimizin bile aidatlarını düzenli ödemediği kendi yağı ile kavrulan
"GÖNÜLLÜ" bir derneğiz. Şuan Cebit için harcayabileceğimiz bir 5000$'ımız yok.
Ama sizin bize önerebileceğiniz alternatifleriniz varsa lütfen bizimle irtibata
geçin, çok mutlu oluruz. LKD etkinlik çalışma grubu mail adresimiz etkinlik@linux.org.tr

--
Sevgiler
Ali Erdinç Köroğlu

linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin
http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.