[linux-sohbet] Re: Cebit

From: Baris Metin (baris@uludag.org.tr)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 11:27:24 EEST

Tue, Aug 17, 2004 at 10:58:45AM +0300 , Rasit ULCAY :
> Nasıl yani yaa bardak penguen falan filan, ya stand ta
> görebileceğimiz sadece bunlar mı? Peki Linux a böyle bir fuarda
> öyle bir stand yakışır mı?
> Sadece fikirlerimi söylüyorum kimse alınmasın. Ben daha farklı

> bişiler olur diye düşünmüştüm. CEBIT gibi bir fuarda...

"Farklı" ile ne anlatmak istediğinizi tam olarak anlayamadım. Dernek
olarak nasıl bir stand oluşturabiliriz sizce? Önerilerinizi buradan da
olsa açıklayabilirseniz, belki kısıtlı zaman nedeni ile bu etkinl
ik için
değil ama bundan sonraki etkinlikler için kullanabiliriz?

iyi çalışmalar,

--
Baris Metin
http://www.metin.org

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: Digital signature