[linux-sohbet] Re: Cumhuriyet gazetesi haberi

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 16 Aug 2004 - 20:59:46 EEST

Merhabalar...

Quoting Orhan Berent <berent@deu.net.tr>:

> Saniyorum herhangi bir dergiye ya da yayin organina yazmadiniz.

Bu ifade burada pek guzel durmadi. Elestiri yapmak icin yazmak gerekmiyor. Ben
yapici bir elestiri yapmaya calistim. Alan alir, almayan almaz:)

> Oyle gorundugu gibi kolay degildir bu tur isler.

Bu ifadede pek guzel durmadi. Kolay oldugunu iddia eden birileri mi var acep:)

> Sizin tasarladiginiz yaziyla yayinlanan yazi arasinda her zaman fark olabilir.
> Bu yazandan daha cok editorle ilgili bir durumdur.

Zaten ben de elestiride dogrudan kimseyi hedef almadim. Kaldi ki elestiri yikici
degil yapici bir elestiri. Elestiri de "Baslik ile icerik butunlestirilememis."
gayet yapici,acik ve muglak olmayan bir ifade. Suclayan bir havasi da yok. Eger
kisi kendisi yazmamis veya editor de degismis ise bunu editore iletir, kendisi
yazmisa da bunu yapici bir elestiri olarak kendisi alir.

iyi calismalar,
Erhan Ekici

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.