[linux-sohbet] Re: Cumhuriyet gazetesi haberi

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Mon 16 Aug 2004 - 17:34:59 EEST

Merhabalar

Saniyorum herhangi bir dergiye ya da yayin organina yazmadiniz. Oyle
gorundugu gibi kolay degildir bu tur isler. Sizin tasarladiginiz yaziyla
yayinlanan yazi arasinda her zaman fark olabilir. Bu yazandan daha cok
editorle ilgili bir durumdur.

Orhan Berent

16-08-2004 Pazartesi günü saat 20:37 sularında, Erhan Ekici dedi ki: