[linux-sohbet] Re: Kevin Mitnick Turkiye'de

From: Ali Erdinç Köroglu (erdinc@erdinc.info)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 22:55:53 EEST

Merhaba,
Bir laf vardır zenginin malı züğürtün çenesini yorar diye ve Kevin
Mitnick'in başarısız olduğu
konusunda Barış'la hem fikirim. Adam aldı paraları gitti biz hala adam
iyimi, kötümü, hackermi, crackermi
tartışması yapıyoruz :)

Bu arada şu 250$ verip giren arkadaşları bulalımda bizim LKD'nin
III. Linux ve Özgür Yazılım şenliğine girişte Kevin Mitnick toplantısına
girenlere %50 indirip yapıp 125$ alıyoruz
diyelim, belki yerler :)

Sevgiler
Ali Erdinç Köroğlu
w3: www.erdinc.info